Hiv årets forsommerkasse i land // 1-3 dages levering // fri levering 499,-

Produktet blev tilføjet til din kurv

Handelsbetingelser, den lette udgave

Vi ønsker at holde det simpelt og lige til.

Find svar på de spørgsmål og enmer, som står med småt.

Hvornår trækkes min betaling?

Når du godkender din bestilling, om den er betalt med betalingskort eller MobilePay, reserveres beløbet på din konto. Dog trækkes det først fra din konto, når vi har sendt din bestilling - det vil sige, når din pakke har forladt vores lager.

Vi forholder os til dansk ehandel lovgivning.

Ønsker du er reklamere over et produkt?

Jiks - har vi serveret dig en skidtfisk?

Så skynd dig at skrive til kundeservice@grondals.dk eller

ring på 61 10 91 91 hvis den er helt gal.

Så løser vi sagen!

Hvor hurtigt leverer I?

Nu tror du vel ikke vi er en forlorne tæppehandler!

Bestillinger modtaget inden kl. 11 sendes efter bedste bestræbelse samme dag. Men påregn 1-3 dages levering - transportørne skal også have en mulighed for at nå ud til dig.

Er det en haste sag, kontakt os da på kontakt@grondals.dk

Vil du anmelde en fragtskade?

Argh! De landkrabber - selv en prim jolle kunne de grundstøde!

Har din pakke fået et tryk-16 under transporten eller på anden måde lidt skade, send os da følgende 3 billeder:

- Ét af pakken udefra.

- Ét af pakken åbnet.

- Ét af det som er beskadet.

Beskriv også gerne din oplevelse af pakkens beskaffenhed, altså var den pakket grundigt nok.

Sende ovenstående til:

kundeservice@grondals.dk

Hvor bliver min pakke af?

O'høj, din pakke er ved at krydse ækvator med en tønde Linie Akvavit - god fisk tager tid.

Spørg til side. Har af følgende scenarier udspillet sig:

1) Har du bestilt på webshoppen, men ikke modtaget en ordrebekræftelse?

2) Har du lagt en ordre, modtaget en mail om forsendelsen med et T&T og ikke set skyggen af pakken?

3) Fortæller fragtselskabet, at din pakke er afleveret og er det usandt?

Skriv da en kort beskrivelse ud fra ét af ovenstående scenarier eller et helt fjerde og send denne til logistik@grondals.dk

Må jeg bruge jeres billeder og opskrifter?

I syv segl og basuner.. tror du det er en gavebod!

..men så skidt da, vi bliver glade for at du tagger eller nævner os hvor det bruges.

Kan jeg blive forhandler af Grøndals?

Hiv ohøj og en hel flaske rom!

Det kan du tro, hop ind på siden her og skriv dig op. Så kontakter vi dig og finder det helt rigtige udvalg.

Hvor forhandles Grøndals?

Målet for Grøndals er af have en dåse i hver by, men der er vej endnu..

Her kan du klikke dig ind på vores forhandlerliste og holde dig opdateret: forhandlerliste

Hvad betyder halvkonserves?

Bidesild og sandalslæbere!

Den dåsen ikke er færdigbagt..

Halvkonserves betyder konserves der ikke er autoklaveret og dermed ikke kan opbevares ved stuetemperatur.

Autoklavering er en trykkogning, hvor et produkt hermetisklukket produkt (f.eks. en dåse) kommes i en autoklave der kan lukkes tæt (trykkoger), og som ved forhøjet tryk og temperatur benyttes til at sterilisere mikrobiologiske substrater, inficeret materiale og udstyr, fx kirurgiske instrumenter, samt lægemidler til injektion. Autoklavering anvendes ligeledes ved fremstilling af helkonserves.

Grøndals ansjosfilter kommer fra hele ansjoser som saltes i 6 mdr. og derefter fileteret, hvorefter de nænsomt kommes på dåse med olivenolie. Hvis man valgte at autoklavere dette produkt, ville men opleve at ansjosfilterne smeltede ud i olivenolien. Lidt som når man f.eks. bruger ansjosfilterne i en tomatsauce eller på en pizza. 

Privatlivspolitik og persondataforordningen

- vi tager din digitale tryghed alvorligt

Fortrydelsesret

Som kunde hos Grøndals er du omfattet af gældende lovgivninger og du har derfor 14 dages fuld fortrydelsesret. Fortrydelseretten frafalder dog, hvis varens originale emballage er brudt eller der er tale om kølevare. Men er du utilfreds skal du endelig ringe eller sende os en email på følgende +45 61 10 91 91 eller kontakt@grondals.dk- din tilfredshed betyder alt.

Reklamationsret

24 måneders reklamationsret. Man skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen eller manglen.Beløbet trækkes, når varen afsendes.For at varen kan sendes retur skal dens originale emballage være intakt.Ved korrekt returnering af returvarer tilbagebetales et beløb tilsvarende købsprisen.De modtager en email når Grøndals har modtaget returvarer.

Privat politik

Grøndals forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.Hvis du har spørgsmål eller bekymringer bedes du rette henvendelse til Grøndals på email kontakt@grøndals.dk eller på telefon+45 61 10 91 91.

Returvarer sendes til:

Best Transport
℅. Grøndals & Co. ApS
Rugvænget 56,
2630 Taastrup
Denmark

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Nævnenes Hus’ klageportal: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External

EU-Kommissionen online klageportal kan også̊ anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse [kontakt@grondals.dk].

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Send os en direkte besked nedenfor.

Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt.

Send en besked

Fri fragt 499,-

Til pakkeshop

Leveringstid

1-3 hverdage

Kundeservice

Alle hverdage fra 10 til 15

Fortrydelsesret

30 dages returret

Din kurv er tom

Fortsæt med at handle