Grøndals laks på dåse
Skagen Salmon anvender havvand fra Skagerrak, som pumpes ind i et moderne, landbaseret opdrætsmiljø, der nøje imiterer laksens naturlige habitat. Miljøet er designet til at være skånsomt over for naturen, uden brug af skadelig kemi. Vandet renses grundigt, og al affald omdannes til biogas, hvilket bidrager til energiforsyningen i Skagen by.
Når du vælger Grøndals' laks på dåse, vælger du ikke kun en udsøgt smagsoplevelse, men også en bæredygtig fremtid. Vores fokus på kvalitet og miljøansvar gør, at hver bid er en hyldest til naturen.
Grøndals laks på dåse
Høj omega-3, fri for antibiotika, GMO og væksthormoner. Nyd en udsøgt smagsoplevelse med omtanke for miljøet.
Har du en butik?
Hos Grøndals leverer vi til flere butikker rundt om i landet; delikatessebutik, fiskehandel, slagter, ostebutik m.fl. Og der er ingen tivivl om, at det er et rigtig godt match.
Dog er vores erfaring også, at det her kræver lidt ekstra arbejde for jer i butikken - særligt smagsprøver plejer at give pote.
Men synlighed er også vigtigt. Derfor har vi hos Grøndals udviklet en række salgsmaterialer målrettet jeres butik. Vi har også en stærk bileldbank, som I kan anvende på jeres sociale medier, til f.eks. konkurrencer på f.eks. Facebook.
Bliv forhandlerOfte stillede spørgsmål og svar
Hvordan bliver jeg forhandler?
Den hurtigeste vej til at blive forhandler er ved at klikke her
Alternativt kan du kontakte os pr. tlf. +45 61 10 91 91 eller pr. mail kontakt@grondals.dk
Kan jeg få tilsendt smagsprøver?
Vi sender eller kigger gerne forbi med smagsprøver.
Er du interesseret i at smage så meget som muligt, kan du bestille en smagekasse til yderst favorabel pris.
Skal vi sende dig nogle enkelte, er det kun fragten vi vil opkræve dig.
Kontakt os og vi finder den rette løsning.
Hvor hurtigt kan I levere?
Ordre der modtages inden kl. 11 sendes i udgangspunktet samme dag.
I Storkøbenhavn kan vi levere hverdage mellem kl. 17-22.
Leveringstiden er almindeligvis 1-3 hverdage.
Hvordan bestiller jeg varer?
Bestillinger kan afgives pr. mail til:
- order@grondals
eller via vores B2B-webshop. Vores automatisk ordresystem sikre at alle detaljer du taster kommer med.
B2B-webshoppen giver dig også det fulde overblik over sortiment, lagerstatus, priser og produktnumre m.m.
Er hjemmesidens priser mine?
Nej, priserne på hjemmesiden er de vejledende udsalgspriser. Dvs. at priserne er inkl. moms.
Kontakt os for at få din prisliste.
Hvad gør jeg med fragtskader?
Har dine forsendelse lidt skade under transporten, er det vigtigt du sender:
1) Billede af pakken ude fra.
2) Billeder ned i kassen, hvor indhold og kasse ses.
3) Beskrivelse af det ødelagte.
På den måde kan vi let rette klage til fragtselskabet og sikre en
Hvorfor skal ansjoser opbevares på køl?
Alle ansjoser er halvkonserves. Også dem du finder i supermarkedet, dvs. at de ikke har gennemgået en autoklavering og dermed ikke er helkonseveret. Mange steder er ansjoser ikke på køl og det er ikke korrekt opbevaring.
Vores ansjoser skal stå ved 5-12 C.
Læs mere om halvkonserves her
Kan jeg få tilsendt et produktkatalog?
Det kan du tro. Kontakt os, og du får det sammen med din prisliste.
Alternativt kan du tilgå et online katalog her
Har I plakater og markedsføring til min butik
Det har vi, og vi deler gerne ud.
Grøndals & Co. salgsmateriale:
- Grøndals hæfte, et opskriftshæfter med fortællingen bag Grøndals - det er særligt populært.
- Plakater, fås i både; A2, A3 og til A-skilt i 70x50 cm.
- Skilte med træfod og graveret logo, fås i; A6, A5 og A4. Vores blad til skiltet udskiftes jævnligt.
- Postkort med opskrifter på bagside, fås i A6.
- Billedbank med både produktbilleder og stemnings-/ miljøbilleder.
Har I en billedbank?
Det har vi også. Kontakt os, og vi sender et link.
Har du flere spørgsmål?